.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست تعاملي پليس مازندران با مديران بانك‌ها

نشست تعاملي پليس با مديران عامل بانك‌هاي استان مازندران ‌در هفته ناجا انجام شد.

مدير امور شعب بانك ملي استان مازندران در اين نشست گفت: موتور محركه كشور بانك‌ها هستند.

برات كريمي با اشاره به اينكه بانك‌ها به عنوان امين اموال مردم نياز به امنيت دارند، اظهار داشت: مشكلاتي كه در اين بخش وجود دارد بايد آسيب‌شناسي شود.
وي با بيان اينكه بايد ارائه خدمات پليس در بخش حفاظت بانك‌ها از حالت سنتي خارج شود، افزود: بايد تعامل بين پليس و بانك‌ها بيشتر شود.
مدير امور شعب بانك ملي مازندران نصب دوربين‌هاي مدار بسته را براي حفاظت و كنترل از بانك‌ها ضروري خواند و تصريح كرد: اگر بانك‌ها امنيت‌شان حفظ شود مردم احساس امنيت مي‌كنند.
رئيس حراست بانك مسكن مازندران نيز در اين نشست گفت: پليس بايد در جلساتي كه با مسئولان بانك‌ها مي‌گذارد، آنها را با جديدترين شيوه‌هاي سرقت و كلاهبرداري در بانك‌ها آشنا كند.
وي بر تداوم بازديد مسئولان پليس از بانك‌ها تاكيد كرد و بيان داشت: نگهباناني كه به بانك‌ها فرستاده مي‌شود، نبايد خسته و آموزش نديده باشند.
رئيس پليس پيشگيري مازندران نيز در اين نشست با تاكيد بر اينكه متولي امنيت بانك‌ها و به طور كلي امنيت در جامعه پليس است، گفت: بايد مشكلات اين بخش هر شش ماه يك بار در جلسات مشترك بررسي شود.
علي شهابي افزود: وجود جرم و جنايت از مشكلات اجتماعي است كه بايد براي برقراري امنيت در جامعه تلاش شود.
وي خاطرنشان كرد: بايد با فراهم كردن امكانات ايمني در بانك‌ها فرصت وقوع سرقت از بانك‌ها را كاهش دهيم.
شهابي با اشاره به اينكه ميزان جرم و جنايت در كشور ‌به ويژه در استان مازندران پايين‌تر از جرايم بانكي در كشورهاي پيشرفته است، گفت: ميزان سرقتي كه از منازل انجام مي‌شود، شايد در بعضي از مواقع از ميزان سرقت در بانك‌ها كمتر باشد اما بانك‌ها چون گسترده وسيعي را در بر مي‌گيرد، حساسيت‌هاي خاصي را در جامعه ايجاد مي‌كند.
وي بر طراحي درست فضاي فيزيكي بانك‌ها تاكيد كرد و عنوان داشت: بايد قبل از استقرار بانك‌ها كارشناسان انتظامي در مورد داير شدن بانك در مكان‌ها نظر بدهند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 مهر 1389
تعامل پلیس پیشگیری در ایجاد امنیت بانکها در سالهای اخیر از نظر بنده که از نزدیک در جریان تلاشهای این عزبزان هستم قابل تقدیر است اما با توجه به حساسیتهای لازم در امر امنیت شعب بانکها نیاز به پوشش فراگیر است که پیشنهاد میشود در این زمینه با هماهنگی مقامات در مرکز نسبت به چگونگی شکل گیری فرایند کار دنبال فر مایند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.658 seconds.